нашата работа
CN - Buddy Network
Имаш силата – бъди приятел“ e популярна кампания на CN срещу тормоза между деца. Фокусът се мени всяка година – като някои от тях са онлайн тормозът и този в училищата. В рамките на инициативата протича и творческо състезание за класове, в което те имат за задача заедно да изобразят различни символи на приятелството.
Цели
Кампанията има за главна цел да помогне на децата да разберат по-добре отношенията помежду си – как да изграждат приятелства и да не бъдат насилници. Също така цели и да насочи обществото към осъзнаване на проблема, а родителите към начините, по които могат да помогнат на децата.
Резултати
Total Campaign Reach: 1 021 000
Брой участвали: 3 510
Публикации: 59
Imagination studios 2019
Инициативата Студио „Въображение“ стимулира малките творци и художници да се потопят в света на анимациите, като развихрят собствения си талант. През изминалите няколко години конкурсът, съпътстващ кампанията, се радва на огромен интерес. Във всяко издание се включват средно 2000 талантливи български деца и мерят творческите си умения.
Цели
Той е под надслов „Рисувай и се забавлявай!“ и главната му идея е да запознае младите творци с начините за създаване на анимация и също да събуди техния интерес и креативен потенциал.
Резултати 2019
Total Campaign Reach: 926 825
Брой участвали: 3 200
Публикации: 54
Aniventure Comic Con 2019
Aniventure е ежегоден двудневен фестивал за традиционна и модерна японска култура. Събира на едно място почитатели на японската анимация – аниме, манга комикси, конзолни и компютърни игри, бойни изкуства и предоставя поле за изява на млади таланти в областта на изобразителното изкуство, изработката на костюми и аксесоари, театралната сцена, видеомонтаж и ефекти.
Цели
CN да контактува активно с феновете си и да ги зарадва с редица активности, като среща с обичаната влогърка GalkaPower, забавна фотостена и много подаръци.
Резултати
Total Campaign Reach: 1 882 000
Посетители на CN щанда: 7 000
Раздадени подаръци: 5 300
Медиа събитие за обявяване на годишни финансови резултати на Lenovo
Sense Hotel, 23.05.2019
Международен Webcast Call с участието на C level мениджъри на Lenovo от цял свят. Участници: финансови и бизнес ориентирани медии.
Цели
Официално обявяване на годишните финансови резултати на Lenovo пред медиите в България.
Резултати
Над 20 публикации във водещи финансови, бизнес и технологични медии.
Tech Life Event, Lenovo, IFA 2019
Tech Life, Берлин 4 септември
Покана към технологични медии за участие на събитието в Берлин. Организиране на интервюта с международни мениджъри от Lenovo с акредитираните медии от България. Представяне на актуални новини за продукти на Lenovo, представени на IFA 2019, Берлин.
Цели
Генериране на медиа съдържание за компанията. Връзки с ресорни технологични медии. Ревюта на най-новите продукти на Lenovo.
Резултати
Над 30 публикации във водещи финансови, бизнес и технологични медии и над 20 публикации в социалните медии.
Legion Gaming Event
Lenovo Exclusive Store, 5 октомври 2019
Legion Gaming Event се организира за трета поредна година. Насочено е към деца и родители и всички фенове на гейминга. Специални гости на събитието бяха NoThx (Константин Канев) и Vrkolak team. Проведоха се са няколко мини турнира – деца срещу деца, деца срещу родители и състезание с NoThx. Участниците получиха много награди и се забавляваха с атрактивните Cosplayres – Ваня Вакрилова, Александър Зиновиев и Силвия Александрова.
Цели
Достигане до аудитория – деца и родители. Превръщане на събитието в традиция с цел забавление и образоване на децата, които се запознаха на място с това какво е необходимо, за да са в перфектна подготовка за гейминг приключенията и какви умения могат да развият чрез игрите. Представяне на продукти Legion на място в магазина на Lenovo.
Резултати
Над 300 посетители на събитието, над 70 записали се за участие в турнирите. Достигане до целевата аудиторията чрез социалните медии – организиране на игри и други активности.
Lenovo игра 50 години от кацането на Луната
По случай 50 годишнината от мисията на Аполо 11 и кацането на Луната, създадохме и реализирахме концепция за игра във Facebook страницата на Lenovo, която постигна много добри резлутати без никакво спонсориране. Участниците трябваше да отговорят на 3 въпроса, свързани с мисията на Аполо и първото излизане в космоса на компютър ThinkPad.
Цели
Целите на играта бяха да се отбележи юбилеят, както и да се популяризира серията ThinkPad като високотехнологична и надеждна сред аудиторията във Facebook.
Резултати 2019
Total Campaign Reach: 8 574
Брой участвали: 425
Брой харесвания: 358
Брой споделяния: 358
Human Bussiness studio - уебсайт
Описание
Създадохме концепция и реализирахме уебсайт на консултантската компания Human Business studio.
Цели
Стилен и съвременен сайт, който да представя по най-атрактивен и подходящ начин услугите, екипа и идеите на компанията.
Резултати
https://humanbusiness.studio/
Лакпром дигитална кампания
Описание
Създадохме дигитални кампании във Facebook и Google, лендинг страница, facebook страница и множество дизайни и визии.
Цели
Популяризиране на бранда Лакпром сред широката аудитория и промотиране на различни сезонни продукти чрез прецизно таргетирани кампании.
Резултати
Total Campaign Reach: 2 645 320
Посетители на лендинг страницата : 45 256
Съюз на пивоварите в България – Национална бирена академия
Описание
Национална бирена академия (НБА) е част от ежегодната информационна кампания на Съюза на пивоварите в България (СПБ) за промотиране традициите и характеристиките на бирената категория. Както и запознаване с натуралните качества на суровините в производството и техните специфични свойства. Формирането на бирена култура за умерена консумация над 18 г. стои в основата на всички дейности от кампаниите.
Цели
Националната бирена академия има за цел да запознава потребителите с чистотата и интегритета на пивопроизводството и бирената категория, по прозрачен и достъпен начин, с посредничеството на медиите и също лидери на мнение. Като креативна ПР платформа за интерактивни събития, научно-образователни форуми и отговорни комуникации, Академията е стратегически приоритет за СПБ. Комуникационната стратегия с план от активности включва ежемесечни тематични събития с пряко контактуване/обмен на информация между журналисти и експерти, регулярно изпращане на прессъобщения и материали за инициативите и посланията на НБА. Видимостта на НБА се надгражда с микс от комуникационни канали , активности в социалните медии, работа с инфлуенсъри и авторитетни фигури. Структурирана е детайлна комуникационна програма за медийни турове в пивоварните, както и събития с технолози, учени и диетолози.
Резултати 2019:
Публикации(Общо): 856
Онлайн:757
Принт: 60
Радио: 25
ТВ: 14
АVE: 823 818 BGN
Mentor Coaches - Дигитална кампания
Описание
Създадохме и проведохме дигитална кампания в LinkedIn и Google за създаване на интерес към коучинг обучения и тренинги. Те са насочени към бизнеса и към хора, които искат да се квалифицират като професионални коучове. Също така и към специалисти, които искат да развият уменията си и да усвоят най-новите методи за управление и мотивиране на хора и екипи. Създали сме и лендинг страница, която предоставя максимално конкретна информация за обученията, за които целим да се записват бизнес клиентите и коучовете.
Цели
Създаваме познаваемост относно ползите от обученията и достигаме максимално точно до целевите публики. Правим това чрез прецизно профилиране, създаване на аудитории и ремаркетиране на тези, които са индикирали интерес. Също така поддържаме активна комуникация с тях.
Резултати
Total Campaign Reach: 124 458
Посетители на лендинг страницата: 2 800
Click through rate (CTR): 2.3%
Кампания за развитие на канала на Lenovo Bulgaria в LinkedIn
Описание
Развиваме страницата на Lenovo Bulgaria в LinkedIn, чрез създаване и спонсориране на актуално и интересно съдържание, свързано с технологии, събития и продукти на компанията. Създадохме специфична аудитория, базирана на различни демографски и други фактори. Към нея насочваме спонсорирано съдържание, кампании за трафик, както и кампании за увеличаване на последователите на страницата.
Цели
1. Изграждане на лоялна аудитория, интересуваща се от технологии, бизнес и иновации
2. Запознаване на аудиторията с бизнес продуктите на компанията.
Резултати
Total reach: 89 056
Page followers: 402
Average organic reach per post: 92