нашата работа

CN - Buddy Network

Имаш силата – бъди приятел“  e популярна кампания на CN срещу тормоза между деца. Фокусът се мени всяка година – като някои от тях са онлайн тормозът и този в училищата. В рамките на инициативата протича и творческо състезание за класове, в което те имат за задача заедно да изобразят различни символи на приятелството.
Цели
Кампанията има за главна цел да помогне на децата да разберат по-добре отношенията помежду си – как да изграждат приятелства и да не бъдат насилници. Също така цели и да насочи обществото към осъзнаване на проблема, а родителите към начините, по които могат да помогнат на децата си.
Резултати
Total Campaign Reach: 1 021 000
Брой участвали: 3 510
Публикации: 59

Imagination studios 2019

Инициативата Студио „Въображение“ стимулира малките творци и художници да се потопят в света на анимациите, като развихрят собствения си талант. През изминалите няколко години конкурсът, съпътстващ кампанията, се радва на огромен интерес. Във всяко издание се включват  средно 2000 талантливи български деца и мерят творческите си умения.
Цели
Той е под надслов „Рисувай и се забавлявай!“ и главната му идея е да запознае младите творци с начините за създаване на анимация и също да събуди техния интерес и креативен потенциал.
Резултати 2019
Total Campaign Reach: 926 825
Брой участвали: 3 200
Публикации: 54

Aniventure Comic Con 2019

Aniventure е ежегоден двудневен фестивал за традиционна и модерна японска култура. Събира на едно място почитатели на японската анимация – аниме, манга комикси, конзолни и компютърни игри, бойни изкуства и предоставя поле за изява на млади таланти в областта на изобразителното изкуство, изработката на костюми и аксесоари, театралната сцена, видеомонтаж и ефекти.
Цели
CN да контактува активно с феновете си и да ги зарадва с редица активности, като среща с обичаната влогърка GalkaPower, забавна фотостена и много подаръци.
Резултати
Total Campaign Reach: 1 882 000
Посетители на CN щанда: 7 000
Раздадени подаръци: 5 300

Медиа събитие за обявяване на годишни финансови резултати на Lenovo

Sense Hotel, 23.05.2019

Международен Webcast Call с участието на C level мениджъри на Lenovo от цял свят. Участници: финансови и бизнес ориентирани медии.
Цели
Официално обявяване на годишните финансови резултати на Lenovo пред медиите в България.

Резултати
Над 20 публикации във водещи финансови, бизнес и технологични медии.

Tech Life Event, Lenovo, IFA 2019

Tech Life, Берлин 4 септември

Покана към технологични медии за участие на събитието в Берлин. Организиране на интервюта с международни мениджъри от Lenovo с акредитираните медии от България. Представяне на актуални новини за продукти на Lenovo, представени на IFA 2019, Берлин.
Цели
Генериране на медиа съдържание за компанията. Връзки с ресорни технологични медии. Ревюта на най-новите продукти на Lenovo.

Резултати
Над 30 публикации във водещи финансови, бизнес и технологични медии и над 20 публикации в социалните медии.

Legion Gaming Event

Lenovo Exclusive Store, 5 октомври 2019

Legion Gaming Event се организира за трета поредна година. Насочено е към деца и родители и всички фенове на гейминга. Специални гости на събитието бяха NoThx (Константин Канев) и Vrkolak team. Проведоха се  са няколко мини турнира – деца срещу деца, деца срещу родители и състезание с NoThx. Участниците получиха много награди и се забавляваха с атрактивните Cosplayres – Ваня Вакрилова, Александър Зиновиев и Силвия Александрова.
Цели
Достигане до аудитория – деца и родители. Превръщане на събитието в традиция с цел забавление и образоване на децата, които се запознаха на място с това какво е необходимо, за да са в перфектна подготовка за гейминг приключенията и какви умения могат да развият чрез игрите. Представяне на продукти Legion на място в магазина на Lenovo.
Резултати
Над 300 посетители на събитието, над 70 записали се за участие в турнирите. Достигане до целевата аудиторията чрез социалните медии – организиране на игри и други активности.

Lenovo игра 50 години от кацането на Луната

По случай 50 годишнината от мисията на Аполо 11 и кацането на Луната, създадохме и реализирахме концепция за игра във Facebook страницата на Lenovo, която постигна много добри резлутати без никакво спонсориране. Участниците трябваше да отговорят на 3 въпроса, свързани с мисията на Аполо и първото излизане в космоса на компютър ThinkPad.
Цели
Целите на играта бяха да се отбележи юбилеят, както и да се популяризира серията ThinkPad  като високотехнологична  и надеждна сред аудиторията във Facebook.

Резултати 2019
Total Campaign Reach: 8 574
Брой участвали:  425
Брой харесвания:  358
Брой споделяния:  358

Human Bussiness studio - уебсайт

Описание
Създадохме концепция и реализирахме уебсайт на консултантската компания Human Business studio.
Цели
Стилен и съвременен сайт, който да представя по най-атрактивен и подходящ начин услугите, екипа и идеите на компанията.
Резултати
https://humanbusiness.studio/

Лакпром дигитална кампания

Описание
Създадохме дигитални кампании във Facebook и Google, лендинг страница, facebook страница и множество дизайни и визии.
Цели
Популяризиране на бранда Лакпром сред широката аудитория и промотиране на различни сезонни продукти чрез  прецизно таргетирани кампании.
Резултати
Total Campaign Reach: 2 645 320
Посетители на лендинг страницата : 45 256

Свържете се с нас!
защото няма пречка, която не може да преодолеем заедно.