ЗАДЪРЖАНЕ НА СЛУЖИТЕЛИТЕ
Town Hall срещи
Предимства и най-добри практики
Ние сме визионери и можем да намерим най-добрия начин да постигнем целите на Вашата компания.
Как постигаме резултати
Ние се стремим да извадим от рутината Вашите служители.
Стремим се да определим най-подходящите послания и гласове.
Модерираме така, че да бъдат чути.
Доверете ни се
Мениджмънт
Провеждаме стратегически срещи с мениджмънта
Визия и Мисия
Идентифицираме ключовите за компанията ценности, създаваме поводи за разпознаване на мисия и визия на компанията сред служителите
Комуникация
Правим дизайн на астивност/и за комуникация мениджмънт към служители и служители към мениджмънт
Иновативни подходи
Използваме нови форми на комуникация, които водят до ангажираност на служителите – WEB 3, Metaverse, H2H подходи
Сторителинг
Разказваме от първо лице и поддържаме наратива за културата на организацията и изграждаме репутационен имидж
Цялостни комуникационни стратегии
Дигитално съдържание
Цялостен анализ
Нашите проекти
Lenovo Tech Life
Технологично събитие: Представяне на нови продукти и услуги. Интеракции с публиката. Служители и медии посещават межуднародно изложение.
Aniventure festival:
Двудневен фестивал за традиционна и модерна японска култура. Служители и медии посещават и са анимирани да създават – аниме, манга комикси, изработка на костюми и аксесоари, участие в театрални сцени, видеомонтаж и ефекти.
Scale Focus Academy
Scale Focus организира академия за безплатно обучение, насочено към хора с базови познания в избраната от тях IT област. Подбрани ментори от служителите на компанията помагат да се надградят знанията до високо професионално ниво.
UST съдържание:
Компанията представя и утвърждава имиджа си като представя работата на своите служители. Създава разпознаваемост на услугите посредством интервюта на мениджмънта и публакиции за дейността и наградите, които компанията получава като работодател.
Лидл съдържание:
Представяне на постиженията на компанията като ТОП работодател. Поставяне на фокус: служители, практиканти и стажанти. Поддържане на вътрешни активности, придружени с вътрешна комуникация. Провеждане на акции, съобразени с корпоративната социална политика на компанията.
Булсатком трансформация
Компанията осъществи организиционна и финансова трансформация. Тези примени бяха комуникирани към вътрешната аудитория и към масовата публика. Корпоративни интервюта и публикации бяха представени в медиите. SCR инициатива беше проведена, за да бъде представена една от основните мисии на компанията да подкрепя българския спорт и младите български спортисти. Служителите на компанията преминаха през трийнинги за принадлежност и усвояване на нови техники на продажба.